суббота, 14 июля 2018 г.

მე-7 დღე

მეექვსე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი და ურთიერდამოკიდებულება რამდენიმე თვალსაზრისით;შეფასების გეგმის საბლონში შევავსე შეფასების მოკლე მონახაზი,რომელშიც აღვწერე შეფასების ის მეთოდები და ინსტრუმენტები,რომელსაც პროექტის დროს გამოვიყენებ.შეფასების ფორმა მიეხმარება მოსწავლეებს დამოუკიდებლად მართოს  თვითრეგულირებისა და თანამშრომლობითი უნარები. შევქმენით შეფასების ფორმა,რომელსაც გამოვიყენებ მოსწავლეებში თვითრეგულირების სამართავად.
მოსწავლეთა მხარდაჭერისთვის შევქმენი ელექტრონულ ფორმატში სავარჯიშო.
ვიუვერმა მასწავლა,რომ პროექტში უნდა ჩავრთო სამი ტიპის მოსწავლე: ნიჭიერი,არაქართულენოვანი და სსსმ მოსწავლე.სამივე ტიპის მიდგომებს გავეცანი წიგნში არს.რესურსებიდან და ეს მიდგომები აღვწერე გეგმის შაბლონში.

  

1 комментарий:

  1. მადლობა დრევანდელი შრომატევადი დღის სრულყოფილი შეფასებისთვის. იმედია, აქტივობების გასაწერად მნიშვნელოვანი ელსავარჯიშოები შექმენით,რომლებსაც საპროექტო პროცედურების გაწერისას აუცილებლად გამოიყენეებთ. (ელ.სავარჯიშოები იხილეთ ფოლდერებში: "სასწავლო პორექტის დამხმარე" და "მოსწავლის ნიმუში" .

    ОтветитьУдалить